poniedziałek, 3 sierpnia 2009

Najmłodszy żeglarz świata!:)

Ale jaja, pobił mnie:P I to dosłownie:) Niejaki Zac Sunderland, mający za sobą nie więcej niż 17 zim, opłynął SAMOTNIE świat!


A niech to, zazdroszczę mu:P Gdy ja miałem 17 lat to rówież, jak kolega Zac, wybrałem się w samotny rejs (tyle że po bajorku za domem) i udało mi się je opłynąć również samotnie;) Różnica polega na tym, że kolega Zac zakończył liczący 45 tysięcy kilometrów rejs morski, a ja liczący ok. 200...metrów rejs "po bajorku";) Inna sprawa, że młody amerykanin miał do dyspozycji profesjonalny jacht o nazwie "Interpid", a ja drewnianą łajbę o uroczym imieniu "Mariolka";) W sumie to właściwie tylko sprzęt stanowi "prawdziwą" różnicę przy próbie porównania naszych osiągnięć. I tego się będę trzymał...

;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz